NAŠE STORITVE
Kelmar Logistics nudi paleto prvovrstnih storitev, ki našim strankam nudijo brezskrbnost na področju logistike. Stremimo k temu, da se stranka lahko na nas popolnoma zanese, zato smo vam vedno na voljo.
Z izbiro naših storitev si zagotovite partnerja, s katerim boste popeljali vaše podjetje do vrhunskih rezultatov. Veselimo se dolgoročnega in uspešnega sodelovanja z vami!
Klicni center
Ponosni smo na našo večjezičnost, saj strankam nudimo odlično podporo na vseh EU trgih.
Zaposleni v našem klicnem centru so tekoči govorci, ki poznajo potrebe trga in so usposobljeni za reševanje težav, ter nudenje podpore naročnikom. S testi in izobraževanjem od samega začetka delovnega razmerja, vam tako zagotovimo visokokakovostno storitev. Klicni center se je izkazal kot ena pomembnejših storitev pri naših aktualnih strankah, saj z njim pripeljemo podjetje do najnižjega možnega procentazavrnjenih/nedostavljenih paketov. Postanite ena izmed naših zadovoljnih strank in se pridružite podjetjem, ki nam že zaupajo iz Slovenije, Bolgarije, Srbije, Hrvaške, Italije, in drugod.
V sklopu klicnega centra nudimo tudi:
-
-
-
- Podporo za reklamacije in zamenjave
- Sprejemanje naročil in prednaročil
- Podporo vašim strankam kot info točka
-
-
Skladiščenje in skrb nad blagom
Ponosno lahko rečemo, da nudimo visoko kapaciteto skladiščenja in vrhunsko skrb nad vašim blagom.
Skladišče smo zavarovali z namestitvijo alarmnega sistema in številnih varnostnih kamer, nadziramo in spreminjamo lahko tudi notranjo temperaturo. Redno skrbimo za čistočo, izdelki pa so pospravljeni na železnih ali lesenih regalih. Skladiščimo tudi palete.
Pošiljanje po ugodnih cenah
Trenutni partnerji za pošiljanje vaših paketov so GLS in DPD, ponujamo pa tudi lasten prevoz do bližnjih držav.
Po Sloveniji in bližnjih državah dostavo opravimo v roku 24 ur.
Za druge države je rok dostave 48-72 ur.
Flex delivery dostava
Dostavne možnosti za prejemnike paketov:
Na voljo preden se dostava začne in po prvem, drugem ali tretjem neuspešnem poskusu dostave.
- Dostava na isti naslov vendar drugi datum.
- Dostava na nov naslov.
- Dostava v GLS paketno trgovino.
- Dostava v GLS paketomat.
- Osebni prevzem v GLS depo paketnem skladišču.
Kako poteka flex delivery dostava?
- Prvi korak: Informacija, ko je pošiljka odposlana - Naše podjetje pripravi paket in posreduje kurirski službi informacije, katere potrebuje za dostavo ( vključno z e-mail naslovom in telefonsko številko). Ta prvi tok informacij aktivira Flex delivery dostavo. GLS nato obvesti naslovnika paketa preko e-mail naslova ali SMS-a, da je paket na poti in koliko znaša odkupnina.
- Drugi korak: Informacija o predvidenem datumu dostave - V trenutku, ko je paket skeniran s strani kurirske službe za dostavo, naslovnik prejme sporočilo o predvidenem času dostave, ki vsebuje ime kurirske službe ter telefonsko številko njihove podpore strankam.
- Tretji korak: Dostavne možnosti - V primeru prve neuspešne dostave je naslovnik takoj obveščen preko e-maila ali SMS-a. V tem sporočilu je povezava, preko katere lahko naročnik tudi sam uredi ponovno dostavo na drugi naslov ali datum.
Urejanje naslovov ter priprava naročil
Naročila nam lahko posredujete preko elektronske pošte v Excel obliki, storitev pa lahko opravimo tudi preko platform, ki so v vaši uporabi.
V trenutku, ko so naročila prejeta jih podrobno uredimo, ter naložimo na server kurirske službe. Če ste pri nas izbrali tudi storitev pakiranja, ste lahko brez skrbi, saj bomo mi poskrbeli da bodo paketi zapustili skladišče v kvalitetnem pakiranju, ter varno prispeli na cilj.
V primeru, da boste pakete pripravljali sami, boste obveščeni, da je vse pripravljeno za tiskanje nalepk.
- Koraki za pripravo vaših naročil:
- Pošljite nam naročila
- Naročila so podrobno urejena in naložena na server
- Vse je pripravljeno za začetek pakiranja
Sortiranje ter pakiranje naročil
Ko so naročila urejena in pregledana jih natisnemo. Za vsako naročilo se naredi škatla primerne velikosti. Izbrane artikle nato primerno zaščitimo za pot. Pred odpremo pakete večkrat pregledamo in s tem zagotovimo, da bo dostavljen izdelek nepoškodovan.
Večje pošiljke oziroma pošiljke večjega volumna se odpravi na Euro paleti, katera je tudi primerno zaščitena.
- Koraki za pripravo vaših paketov:
- Natisnemo nalepke
- Izdelek primerno zaščitimo in zapakiramo
- Paket večkrat pregledamo pred odpremo, ter tako zagotovimo da bo dostavljen nepoškodovan
Sledenje paketom, poročilo o statusu paketov
Vaše pošiljke so skrbno odpravljene ter vidne v sistemu do izročitve kupcu.
Vsakodnevno vam posredujemo sledilne številke poslanih paketov ter poročilo o zalogi, tedensko pa pošljemo poročilo o statusu paketov (dostavljeni, v dostavi, ne dostavljeni). V primeru problema pri dostavi aktiviramo klicni center, ter odpravimo težavo in se dogovorimo za ponovno dostavo.
Podpora na socialnih omrežjih in platformah
Nudimo podporo vašim naročnikom preko socialnih omrežij (Facebook, Instagram, ipd), vaše spletne strani ali drugih platform v vaši uporabi.
- Podpora na socialnih omrežjih in platformah vključuje:
- Pomoč naročnikom pri oddaji naročila
- Pritožbe, reklamacije, zamenjave
- Informacije o izdelku
Prevod in izdelava spletne strani, prevajanje besedil
Večjezičnost je naš adut, zato vam nudimo tudi prevajanje spletnih strani ter besedil.
Če spletne strani še nimate, vam jo naši strokovnjaki ustvarijo v skladu z vašimi željami.
Zakaj postati naš partner?
PROFESIONALNOST
Naše podjetje sestavlja profesionalna ekipa, na katero se lahko zanesete.
PODPORA
Hitra odzivnost in iznajdljivost pri reševanju vsake težave.
IZKUŠNJE
Večletne izkušnje v sektorju logistike.
CENOVNO UGODNO
Vrhunske storitve po ugodni ceni.